Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.quochoi.vn/handle/11742/68472
Title: Ảnh hưởng của tài sản thương hiệu đến phản ứng của khách hàng: Trường hợp thương hiệu VinaSoy tại thị trường sữa đậu nành Việt Nam
Authors: Nguyễn Hoàng Ngân
Issue Date: 2022-01-26
Type: Luận án, luận văn
Coverage: Thư viện Quốc hội
Right: Trường Đại học Kinh tế, Đại học Đà Nẵng
Appears in Collections:Phân quyền - Kinh tế

Files in This Item:
Thumbnail
  • Ndung_gui_Bo_GD_ve_cong_khai_LA_Nguyen_Hoang_Ngan.docx
    Bản quyền quốc hội
    • Size : 17,07 kB

    • Format : Microsoft Word XML



  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.